Thursday, February 13, 2014

Busuk tapi SEDAP. EMMM.

Dari umur baby sampai awal dewasa ne, 
Mungkin juga sampai tua,
Bantal busuk sentiasa ada,
dan sentiasa membesar ikut saiz badan aku.

Bantal busuk simpan segala rahsia.
Bila aku gelak, aku tekap muka guna dia.
Bila aku sakit, bersin campur hingus suma bersatu macam aku sembur pada tisu
Bila aku sedih, air mata aku lap pada dia serupa aku guna tuala.
Bila aku malu tapi suka, aku tersengih2 macam orang gila tapi hanya dia yang tahu.
Bila aku geram, aku jerit kuat kuat, mujur dia tiada telinga, kalau tidak mesti dah lama dia pekak.

Makin hari, bau dia makin wangi, makin aku suka,
Tiap kali aku bangun pagi, 
tika itu jugakla deria hidu aku terangsang.
EMMM sedapnya!

Banyak benda yang bantal busuk tau. (:


No comments:

The Bebel Darling.

My photo
A dreamer. Talk shits. Care back double to those who cares. Like EVERYTHING sweet, but not ready for diabetes.
 

The Bebelance. Design by Insight © 2009