Friday, March 1, 2013

Rasa ini.

Aku ada suatu rasa...
Rasa yang aku boleh dapat
Hanya bila dengan kau.

Rasa dia sangat eksklusif...
Rasa satu dalam sejuta
Sungguh aku cuba sekuat mana tuk mencipta rasa yang sama
dengan yang lain
Tetap x sama...
Tetap x akan boleh..

Rasa yang aku ada untuk kau..
Lain.
Xberubah.
Ada benci, Ada kasih, Ada sayang, Ada cinta.
Kau fikir senang nak ada semua tue?

Sayang berjuta2 kali sayang
Sebab rasa ini xsemestinya dapat aku salurkan pada kau
Kerana telah Tuhan aturkan untuk kita
Kadang kita boleh bersama
Kadang kita tidak

Aku x minta banyak.
Hanya hargai rasa yang aku ada untuk kau.
Kalau boleh balas apa salahnya?
Hee.

Tapi sekarang, aku takut
rasa itu makin memudar.
Tapi aku yakin, dia x akan pernah lupus.
Kembalilah kalau ada jalan.
Bangkitkan semula rasa ini.
Seperti pertama kali kita bertemu dahulu.



No comments:

The Bebel Darling.

My photo
A dreamer. Talk shits. Care back double to those who cares. Like EVERYTHING sweet, but not ready for diabetes.
 

The Bebelance. Design by Insight © 2009